???????

???????

2020. szeptember 28. - linkek1234

Nemrég kezdte le az óvódát a kislányom. Az utóbbi pár hétben ezért elég érdekes dolgokat vettem észre magamon. Ezek közül leginkább az az érdekes, hogy most már kezdem azt érezni, hogy nemcsak anya vagyok. Az utóbbi pár év nagyon erről szólt. Élveztem, de most mintha egy új világ tárult volna fel előttem. Azaz nem új világ, hanem a régi – a szülés előtti – világ elkezdett visszajönni. És észrevettem valamit, amit eddig nem. A melleim nem olyan feszesek, mint voltak. Szinte röhej, de tegnap tűnt fel. A szoptatás megviselte őket. De most, hogy már nemcsak a gyerekre koncentrálok, egyre inkább észreveszek olyan dolgokat, amiket eddig nem. Például ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://megkerdesakerdes.blog.hu/api/trackback/id/tr9816218990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása