???????

???????

2020. december 04. - linkek1234

Nagyon örülök, hogy hagytam magamat rábeszélni a műtétre. (Bár könnyű Katit táncba vinni, ha ő is akarja.) A műtét után nagyon fájtak a sebek. Akkor kicsit megijedtem, elgondolkodtam, hogy megérte- ez az egész, hogy jól döntöttem-e. Aztán, ahogy múlt a fájdalom, úgy nőt az öröm. Mert tényleg nagyon szép lett a végeredmény. Most már sokkal jobban érzem magamat, tudom, hogy jól döntöttem. Kicsit mókásnak érzem most már azt, hogy mennyire megijedtem először, amikor Géza előhozta a műtét ötletét. Aztán rámjött a féltékenység, az miatt a kolléganő miatt, ami szintén teljesen felesleges volt. Szóval vicces volt a történet, főleg, hogy jó vége lett. Belenézek a tükörbe, és azt érzem, hogy azt látom, amit látnom kell. Így most már minden kerek.

A bejegyzés trackback címe:

https://megkerdesakerdes.blog.hu/api/trackback/id/tr6916219002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása